فروشگاه رفیق ابزار پارس

مرجع ابزارسنجش ایران

فروشگاه رفیق ابزار پارس

مرجع ابزارسنجش ایران

فروشگاه رفیق ابزار پارس

فروش مانومتر و ترمومتر درجه یک با تضمین کیفیت - فروش بی واسطه و مستقیم که موجب میشود محصولات ابزارسنج مورد نیاز شما از جمله انواع مانومتر ترمومتر پرشرگیج کالیبره شده گیج فشار- فشارسنج- شیرسماوری -شیر زیر مانومتری شیر مانومتری مانومتر روغنی مانومتر خشک مانومتر کانکشن افقی مانومتر استیل برنجی با قیمت بسیار مناسب و کیفیت تضمینی به دست شما برسد.
برای اطلاع بیشتر و مشاوره فنی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
021-77612462
021-77612516
Fax: 021-77520378
شماره تماس و تلگرام:
09352332198

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
خرید ابزار سنجش از زیر مجموعه ابزار دقیق هیچ گاه کار کم دردسری نبوده است. بسیاری دلایل از جمله عدم معرفی خوب این حوزه صنعتی در دانشگاه‌ها سبب شده اطلاعات مصرف کنندگان یا محجور باقی‌مانده باشد و یا محدود به انتقال تجربه سینه به سینه از دیگران باشد. در عین کم بودن اطلاعات در این حوزه، وارد کننده، فروشنده و سوداگر بسیار است. ما در مجموعه رفیق ابزار پیرو خط مشی اخلاقی گروه رفیق ابزار، بر آن هستیم که با طرح جامع و صادقانه اطلاعات و معرفی مفصل کالاها در این حوزه ابتدا تلاش برای خروج ابزار سنجش از محجوریت کرده باشیم تا مراجعین سایت بتوانند روی ما به عنوان یک "رفیق خالی از خلل" حساب باز کنند و سپس از میان انبوه برندها و تنوع کیفیت ها، با چشمانی باز و آگاهی کامل بتوانند خرید کنند.

رفیق ابزار پارس

همچنین می توانید جهت استعلام قیمت انواع مانومتر خشک، مانومتر روغنی، ترمومتر، ایرونت Airvent ، شیرسماوری، لوپ، دیافراگم، پرشرسوییچ و سایر ملزومات ابزارسنجش => فشار و حرارت ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

021-77612462

021-77612516

و یا لیست محصولات درخواستی خود را به شماره زیر فکس نمایید:

  فکس 02177520378


شماره تماس و تلگرامی شرکت:

09352332198


با کلیک روی تصویر زیر، وارد کانال شرکت رفیق ابزار شوید:   @rafighabzar

تلگرام رفیق ابزار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.