فروشگاه رفیق ابزار پارس

مرجع ابزارسنجش ایران

فروشگاه رفیق ابزار پارس

مرجع ابزارسنجش ایران

فروشگاه رفیق ابزار پارس

فروش مانومتر و ترمومتر درجه یک با تضمین کیفیت - فروش بی واسطه و مستقیم که موجب میشود محصولات ابزارسنج مورد نیاز شما از جمله انواع مانومتر ترمومتر پرشرگیج کالیبره شده گیج فشار- فشارسنج- شیرسماوری -شیر زیر مانومتری شیر مانومتری مانومتر روغنی مانومتر خشک مانومتر کانکشن افقی مانومتر استیل برنجی با قیمت بسیار مناسب و کیفیت تضمینی به دست شما برسد.
برای اطلاع بیشتر و مشاوره فنی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
021-77612462
021-77612516
Fax: 021-77520378
شماره تماس و تلگرام:
09352332198

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۳
  • ۰

شاید اولین پرسش هنگام مشاهده یک فشارسنج روغنی این باشد که چرا اصلا روغنی؟!

اکثر اوقات به این پاسخ بسنده می شود که مقاومت گیج روغنی در برابر لرزش، بیشتر از گیج خشک است و دیرتر خراب می شود.

اما می خواهیم این توضیح را هم اضافه کنیم که روغن موجود در فشارسنج علاوه بر حفاظت از ادوات حرکت در داخل گیج، باعث ثابت تر نشان دادن عقربه فشارسنج در هنگام نوسانات فشار و افزایش دقت مشاهده عقربه خواهد داشت.

به علاوه یک فشارسنج روغنی به طور عمومی بدنه ای از جنس استنلس استیل دارد که شانس بیشتری برای طول عمر در شرایط بیرونی دارد. حال اینکه فشارسنج بدنه استیل براق داشته باشد یا مات، ضخامت آن 0.5 میلیمتر باشد یا 0.8 میلیمتر، بدنه استیل به ساختار برنجی داخل با چسب متصل شده باشد یا پیچ شده باشد، از نکات مهم دیگر است.

مانومتر روغنی InstruMate با بدنه استنلس استیل مات با ضخامت 0.8 میلیمتر و طراحی بدنه منحصر به فرد تولید شده است. بدنه استیل به ساختار برنجی این فشارسنج پیچ شده تا اطمینان خاطر دهد که این محصول بیش از حد انتظار عمر خواهد کرد.

بدنه این فشارسنج طوری طراحی شده که قاب و شیشه آن بازشو است و در صورت نیاز به تغییرات یا کالیبره، جزء برندهای انگشت شمار با چنین ویژگی است. واشر سیلیکونی زیر قاب، خیال خریدار را از بابت آب بندی و عدم نشت روغن راحت کرده است.

یک فشارسنج روغنی می تواند مکانیزم برنجی یک تکه یا دو تکه داشته باشد که مکانیزم دو تکه ارزانتر و کم کیفیت است. در مکانیزم دو تکه، بوردون تیوب و محرک عقربه سوار بر تکه برنجی هستند که خود آن بعد از خروج از بدنه فشارسنج به داخل تبدیل برنجی دیگری رفته که همان رزوه فشارسنج است. اما در مکانیزم یک تکه، همانطور که از اسم آن پیداست، فشارسنج از محرک عقربه تا رزوه ها یک پارچه است و چنین گیجی از ضریب اطمینان بسیار بالاتری برخوردار است.

مکانیزم تمام برنجی و کانکشن یک تکه و پیچ های استنلس استیل روی صفحه گیج و روغن گلیسیرین با خلوص 99% ساخت مالزی در کنار هم ترکیبی ایده آل برای زرد نشدن روغن فشارسنج در طولانی مدت را می سازند.


طراحی صفحه گیج روغنی InstruMate درست مثل همه فشارسنج های InstruMate بسیار مناسب مشاهده راحت طراحی شده که این امتیاز، ثمره اصلاحات ریزبینانه فراوان طی چندین سال تولید انبوه است. سالهایی که نظرات مصرف کنندگان نهایی یک به یک به تولیدکننده منتقل شده است.


برای ورود به سایت کلیک نمایید:


رفیق ابزار پارس


همچنین می توانید جهت استعلام قیمت انواع مانومتر خشک، مانومتر روغنی، ترمومتر، ایرونت Airvent ، شیرسماوری، لوپ، دیافراگم، پرشرسوییچ و سایر ملزومات ابزارسنجش => فشار و حرارت ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

021-77612462

021-77612516

و یا لیست محصولات درخواستی خود را به شماره زیر فکس نمایید:

  فکس 02177520378


شماره تماس و تلگرامی شرکت:

09352332198


با کلیک روی تصویر زیر، وارد کانال شرکت رفیق ابزار شوید:   @rafighabzar

تلگرام رفیق ابزار

برگرفته شده از : سایت و فروشگاه مرجع ابزارسنجش ایران، رفیق ابزار



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">